Upfield: Helppo ensimmäinen askel kohti parempaa maailmaa
Kasvisruoka ja vastuullisuus ovat asioita, jotka nousevat jatkuvasti enemmän esille asiakkaiden puolelta, kuten kaikki alalla toimivat tietävät.
Teksti ja kuvat: Upfield
Tutkimusten mukaan* ruoan ilmastovaikutukset vaikuttavat vahvasti ulkona syömiseen. Kuluttajat toivovat kestävän kehityksen raaka-aineita, vaihtoehtoisia proteiinilähteitä (esim. sienet tai levät) sekä kasvisten osuuden lisäämistä. Ja kysyntä kasvaa koko ajan. Miten ravintola voisi vastata kysyntään mahdollisimman helposti? Me Upfieldillä olemme kehittäneet tuotteita, joiden avulla ilmastolle haitallisempia ruoka-aineita korvataan vastaavilla kasvipohjaisilla, ilmastolle paremmilla tuotteilla.
Pyrimme myös olemaan ilmastoystävällisiä. Olemme luvanneet, että vuoteen 2025 mennessä tuotteemme ovat täysin kasvipohjaisia, 2030 mennessä hiilineutraaleja ja hiilinegatiivisia vuoteen 2050 mennessä. Lisäksi olemme sitoutuneet vähentämään pakkausmuovin määrää 95 % nykyisestä.
Olemme valmiita tekemään suuria muutoksia, sillä paremman maailman rakentamiseen tarvitaan ihmisiä ja yrityksiä, jotka saavat asioita aikaan. Nykyisillä kulutustottumuksilla meillä ei lähitulevaisuudessa riitä maa-alaa ruokkia kaikkia eläinperäisellä ruokavaliolla.
”Oma suosikkini on Violife Cheddar Flavour Slices, joka toimii loistavasti kasvishampurilaisen välissä, se sulaakin kuin juusto.”
Kristina Hovmöller, Pohjoismaiden myyntijohtaja Upfield Professional
Tuotteet tukussa
8064059 VIOLIFE GREEK WHITE PALA 200G
8068898 VIOLIFE PARMESAN VEGEJUUSTO 150G