Tilaa & Nouda -palvelun käyttö
Tilaa & Nouda -palvelussa tuotteet tilataan verkkokaupasta, tilatut tuotteet kerätään sinulle valmiiksi ja tilauksen pääset noutamaan Sörnäisten noutopisteeltä itselle sopivaan noutoaikaan.
Valikoima
Pikatukun verkkokaupassa on nähtävissä koko Valio Aimo® pikatukun valikoima, johon Tilaa & Nouda -tuotteet on merkitty erillisellä ikonilla. Pystyt tilaamaan vain Tilaa & Nouda -tuotteita noutopisteeseen. Muut tuotteet ovat ostettavissa suoraan pikatukusta.
Voit lisätä tilaukselle niin kylmä- kuin pakastetuotteitakin, koska noutokaapeissamme on kolme erilaista lämpötilaa. Tilaa & Nouda -valikoimaan ei kuulu alkoholi- tai tupakkatuotteita.
Asiakastiedot
Sinulla tulee olla Valio Aimo® asiakkuus päästäksesi hyödyntämään Tilaa & Nouda -palvelua. Kirjautuneena asiakkaana näet yrityksenne sopimuskohtaiset hinnat ja voit luoda omia tilauspohjia sekä suosikkituotelistoja. Mikäli yrityksellänne on luottoasiakkuus, voit tilata tuotteet laskulla.
Ole yhteydessä verkkokaupan käyttäjätukeen, valioaimonetti@valio.fi, mikäli yrityksellänne on asiakkuus vain toimitustukkuun.
Tilaaminen ja maksaminen
Lisää ostoskorille haluamasi Tilaa & Nouda -tuotteet ja valitse sinulle sopiva vapaana oleva noutoaika, jota verkkokauppa sinulle automaattisesti ehdottaa. Tilauksia on mahdollista tehdä samalle tai seuraavalle päivälle. Mahdollisia noutoaikoja löytyy vuorokauden ympäri: klo 9:15-11 / 12:15-15 / 16:15-8. Mikäli noutoaikaa ei ole valittavissa, ovat noutolaatikot valitettavasti jo täyttyneet.
Maksutavaksi voit valita luottokortin (Visa / Master), MobilePayn, verkkopankkimaksun tai laskun (Valio Aimo® tukun luotollisille asiakkaille). Maksuissa tehdään +10 % varaus tilauksen kokonaisarvoon. Ylimääräinen varaus palautetaan, kun tilaus on kerätty.
Tilauksen jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostilla tai tekstiviestillä. Tilausvahvistus lähetetään tunnuksiisi linkitettyyn sähköpostiosoitteeseen. Vahvistamisen jälkeen tilausta ei voi enää muokata.
Nouto
Saat tekstiviestin, kun tilaustasi aletaan keräämään. Mikäli jotain tuotetta ei ole enää keräilyvaiheessa saatavissa, vähennetään se laskultasi. Maksat siis vain sen mitä sinulle toimitetaan.
Mikäli teet samalla asiakasnumerolla toisen tilauksen samaan noutoaikaan, yhdistämme kaiken samaan noutoon.
Saat tekstiviestin, kun tilauksesi siirretään noutokaappiin. Lisäksi saat erillisellä viestillä tiedon koodista, jolla pääset noutamaan tuotteet. Mikäli noutokaapit ovat täynnä, on tilaus mahdollista noutaa myös pikatukun aukioloaikoina infopisteestä. Seuraa viestissäsi olevia ohjeita, niin löydät oikean noutopaikan.
Kun noudat tilauksesi, aja autolla suoraan noutopisteen eteen pikatukun kulmaan. Käynti noutopisteeseen tapahtuu ulkokautta. Käytettävissäsi on kärry, jolla saat vietyä tilauksesi suoraan noutokaapilta autolle. Noutopisteen ulko-ovi avataan erillisellä viestillä saamallasi koodilla. Sisällä noutopisteellä lisää saamasi koodi päätteelle ja saat tarkemmat ohjeet mistä kaapista tilaus löytyy.
Löydät kuormakirjan sekä kuitin tuotteidesi yhteydestä.